1. Dispoziții generale
Prezenta Politică de retur face parte din Termenii și condițiile site-ului www.cauciucuriagricole.ro și se aplică tuturor comenzilor plasate pe site.
Respectăm legislația aplicabilă protecției consumatorilor, inclusiv OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în contractele încheiate cu profesioniștii.
2. Dreptul de retragere (consumatori – persoane fizice)
- Consumatorul are dreptul să se retragă din contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor.
- Pentru exercitare, transmite o notificare scrisă la office@cauciucuriagricole.ro sau completează formularul de retur înainte de expirarea termenului.
3. Condiții pentru retur
Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate: nefolosite, nemontate, fără urme de uzură/deteriorare/murdărie, însoțite de toate accesoriile, documentele originale și ambalajul intact.
Nu se acceptă returul produselor care:
- au fost folosite sau montate;
- prezintă urme de deteriorare, zgârieturi, murdărie ori lipsă accesorii;
- au fost personalizate la cererea clientului;
- fac parte din categoriile exceptate de la retragere conform art. 16 din OUG 34/2014.
4. Procedura de retur
- Solicitare: trimite e-mail la office@cauciucuriagricole.ro sau completează formularul de retur.
- Confirmare & instrucțiuni: primești confirmarea și adresa/eticheta de retur, plus instrucțiuni de ambalare.
- Expediere: trimite produsele prin curier la adresa indicată, în termen de 14 zile calendaristice de la notificare.
- Costuri transport retur: sunt suportate de client, cu excepția cazurilor de produs defect/livrat greșit (situație în care costurile sunt suportate de Vânzător).
Important: la predarea către curier, asigură ambalare corespunzătoare. Pentru paleți/volume mari, urmează pașii specifici comunicați de noi.
5. Rambursarea sumelor
- Contravaloarea produselor returnate se rambursează în cel mult 14 zile calendaristice de la recepția și verificarea acestora.
- Rambursarea se face prin aceeași metodă de plată folosită inițial, dacă nu se convine altfel.
- Ne rezervăm dreptul de a amâna rambursarea până la primirea efectivă a produselor sau a dovezii de expediere.
6. Produse defecte sau livrate eronat
Dacă ai primit un produs defect sau diferit de cel comandat, contactează-ne în 48 de ore de la recepție pentru înlocuire sau rambursare. Costurile de retur și relivrare sunt suportate integral de PIT STOP GARAGE SRL în aceste cazuri.
Această politică se aplică persoanelor fizice (consumatori) pentru vânzări la distanță. Pentru persoane juridice, returul se gestionează de la caz la caz, conform condițiilor comerciale agreate.